• Dostawa i płatność

Realizacja zamówienia

Termin realizacji zamówienia: 1-4 dni roboczych.
Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie opłaty, przygotowanie zamówienia oraz dostawę towaru pod wskazany adres.

 

O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia (firma kurierska przydzielana jest losowo).

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej GLS, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie:  https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DPD, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://tracktrace.dpd.com.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DHL, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://sprawdz.dhl.com.pl/

 

W sytuacji stwierdzenia naruszenia przesyłki, uszkodzonej folii lub taśmy - kompletność i stan należy sprawdzić w obecności kuriera. W momencie stwierdzenia braków/uszkodzeń prosimy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier zobowiązany jest zaczekać aż do momentu sprawdzenia zawartości paczki.

W przypadku Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i spróbuje ponownie doręczyć zamówienie. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia, paczka wraca do Sklepu.

Koszt wysyłki to 14,99 zł w każdym przypadku.

 

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

W przypadku płatności kartą termin dostawy liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

Dostępne formy płatności:

  • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  • Płatności online
  • BLIK
  • Alior Raty
  • Przelew tradycyjny – dane do przelewu:

    OYESS Patryk Pietrala
    Świątniki 70
    62-586 Rzgów
    Nr konta Pekao SA: 94 1240 3262 1111 0010 9520 0658